ZuluDesk Ticket Systeem

ZuluDesk Ticket Systeem

Wanneer de handleiding niet het antwoord geeft of je ervaart een probleem in de ZuluDesk, Apple School Manager of VPP omgeving, maak dan gebruik van het ticket systeem. Op deze manier worden support vragen snel opgelost en blijft het voor jou en mij overzichtelijk. Bellen en mailen mag natuurlijk altijd, maar voor het geven van support op basis van serienummers is zeker niet altijd handig. Maak daarom primair altijd gebruik van het ticket systeem.

Wanneer je namelijk een ticket goed inricht krijg je snel de oplossing terug en kun je dit in je eigen ticket overzicht altijd weer terugvinden wanneer het probleem zich nogmaals voordoet.

Inrichting van een juist ticket:

• Geef een goed naam met korte beschrijving van het 'concrete' probleem

• Beschrijf altijd de situatie aan de hand van serienummers, apps, documenten, profielen

• Geef altijd concreet weer wat er mis is en wat je al hebt geprobeerd

• Zorg dat je fysiek een apparaat voorhanden hebt indien nodig

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voorbeeld van een fout ticket:

Titel: App installeert niet.

Omschrijving: Op de iPad van Suzanne komen de apps niet binnen.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voorbeeld van een goed ticket:

Titel: Gynzy Kids en WRTS installeren niet op iPad

Omschrijving: Op de iPad van Suzanne met serienummer DMPRNFEW14 installeren de 2 apps niet. We hebben de apps al opnieuw proberen te pushen en de licenties gesynchroniseerd.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe concreter het ticket, hoe sneller de oplossing!

---
ZuluDesk Ticket Systeem

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *